| Forum | Bekijk de discussies en reageer. Maak zo het forum nog waardevoller ! |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||
|
Hallo,
Ik ben laatst in de efeteling mijn oudste zoon kwijtgeraakt. Gelukkig maar heel kort, maar lang genoeg om in paniek te raken. Hierna ben ik gaan zoeken om me volgende keer te helpen. Ik heb deze site gevonden; www.k-ids.nl Super site, ze hebben alles wat ik zocht. Zeker even kijken. |
|
|
|
||
|
Je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen mobiele nummer op de arm van je kind schrijven. Wij doen dat bij onze kinderen als het erg druk is op het strand bijvoorbeeld. Gelukkig is het nog niet nodig geweest, maar zo kan iemand anders je altijd telefonisch waarschuwen als je kind verdwaald is.
|
|
|
|
||
|
Een vriendin van me heeft dit gekocht en neemt het mee vaak mee naar vakantie en strand. Ze heeft het nog niet echt nodig gehad gelukkig, maar ze zegt dat het wel een gerust idee geeft. Ik vind de prijs (47 euro) best wel een hoop geld eigenlijk. En vind dat idee van Peter ook wel slim en dat is gratis.
Ik ben dus nog niet helemaal overtuigd. Werkt het goed en altijd? Kan het tegen water? Wie o wie heeft hier ervaring mee? |
|
|
|
||
|
je kunt ook een wegloopalarmpje nemen. Dat heb ik voor mijn kinderen gevonden. Het is goedkoper en makkelijker. Kijk maar eens bij Google onder Guardi
|
|
|
|
||
|
Beste Mensen,
Hebben jullie misschien aan een identiteitsplaatje gedacht? Hierop kun je onuitwisbaar alle noodzakelijke informatie plaatsen, bijvoorbeeld telefoonnummer van papa en mama. Tevens kost het maar EUR 8,95 en is zeer lang te gebruiken. Je kunt het plaatje ook opleuken met andere kettingen, rubberen randjes etc. Kinderen vinden het zelfs leuk om te dragen. Voor alle veiligheid worden er ook hangertjes voor aan de kleding meegeleverd voor als ze gaan spelen in een speeltuin bijvoorbeeld. |
|