| Forum | Bekijk de discussies en reageer. Maak zo het forum nog waardevoller ! |
|
|||||||
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Weergave |
|
|
||
|
Graag stel ik jullie voor aan Slakazulu Nzumba, mijn Afrikaanse Reuzenslak!
Deze slak heeft op dit moment een huisje va maar liefst 15 cm. lang, de slak zelf is nog langer. Slakazulu en ik komen heel graag op jouw feestje om de stoerste mannen een stapje terug te laten doen en de meest verlegen meisjes tot held te maken als ze Slakazulu over hun hand durven te laten glibberen.. Als we mogen komen, doen we eerst een quiz met vragen over de Afrikaanse reuzenslak. Daarna halen we de slak erbij en gaan we kijken wie de meeste vragen goed beantwoord heeft. Die verdient natuurlijk een prijs en mag (na de jarige!) als eerste de slak vasthouden. Iedereen mag op de foto met de slak en er mogen vragen gesteld worden. Omdat Slakazulu daarna wel wat te eten verdient heeft, mag de slak gevoerd worden. Daarna is het tijd om uit te rusten voor Slakazulu en kunnen jullie verder feesten. Ons bezoek duurt ongeveer 3 kwartier, afhankelijk van het aantal kinderen en hoe gezellig het is natuurlijk! :) Voorlopig beperken we onze bezoekjes tot de direkte omgeving van Meerkerk, in een straal van maximaal ca. 20 kilometer. De prijs voor een bezoek is € 25,00 + € 5,00 per kind. Bij 10 of meer kinderen is de prijs vanaf het 10e kind € 2,50 per kind. Dit is inclusief reiskosten in de aangegeven regio. |
|