Uitzinnig.nl - Verrassende uitgaanstips, evenementen en activiteiten en een dagje uit bij u in de buurt. last minute aanbiedingen bij Center Parcs!

Forum Bekijk de discussies en reageer. Maak zo het forum nog waardevoller !
Ga terug   Forum Uitzinnig.nl > Uitgaanstips en Vragen > Festivals

Enquête: Beste festival van 2008
Antwoorden
Beste festival van 2008

Reageren

LinkBack Discussietools Weergave
Oud 25 oktober 2008, 10:58
Moderator

Standaard Het festival van 2008

Wat vond jij het beste, leukste, meest aansprekende, heftigste of meest romantische festival van dit jaar? En waarom?
Met citaat reageren
Oud 26 oktober 2008, 10:48
Patricia
Gast

Standaard Countus Tulpenfestival

Van iemand gehoord dat als je van kleur en bloemen houdt je naar het Countus Tulpenfestival toe moet.
En dat heb ik dus gedaan. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Het is zo duidelijk te zien dat hier aandacht aan is besteedt. Hoezo Keukenhof?

Ik kan het Countus Tulpenfestival aan een ieder aanbevelen.
Met citaat reageren
Oud 27 oktober 2008, 15:50
Anna
Gast

Standaard Re: Het festival van 2008

Voor mij het Bokbierfestival in Utrecht. Een heerlijk bokbiertje in mijn hand, muziek op de achtergrond die mijn heupen laat swingen in gezelschap van gezellig Utrechts publiek..
Met citaat reageren
Oud 28 oktober 2008, 14:01
Irina
Gast

Standaard Folkloristisch Dansfestival

Wij zijn naar het Folkloristisch Dansfestival (in Drenthe) geweest. Echt mooi ! Het ensemble van Rusland was schitterend ! Wanneer is de Nederlandse media klaar is om van Rusland een vijand te maken?

En oude vriendenschap (ik bedoel de republieken van de Sovjet Unie ) gaat niet roesten !
Met citaat reageren
Oud 1 november 2008, 11:07
Dolf
Gast

Standaard De Parade

Ik ben deze zomer naar de Parade in Utrecht geweest. De karakteristieke sfeert was ook dit jaar weer vrij en creatief. Wat ook mee zit is dat dit festival midden in de zomer valt en dat het weer dan (vaak) meezit. Dus is het buiten de tenten met de optredens ook minstens zo leuk.
Wat me wel opviel is dat het middenterrein met de terrassen steeds meer de nadruk lijkt te krijgen. Andere jaren had je (toen wij er waren) meer promotie van de sketches buiten de tenten. Dat vond ik dit jaar veel minder. Nu leek het af en toe of je tussen alle terrassen door nog even een toneel of sketch kon bijwonen.

Hopelijk wordt het dus niet langzaamaan steeds commerciëler en blijft de Parade haar ongedwongen en creatieve sfeer houden.
Met citaat reageren
Oud 6 november 2008, 00:33
Connie
Gast

Standaard Re: De Parade

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dolf Bekijk bericht
Ik ben deze zomer naar de Parade in Utrecht geweest. De karakteristieke sfeert was ook dit jaar weer vrij en creatief. Wat ook mee zit is dat dit festival midden in de zomer valt en dat het weer dan (vaak) meezit. Dus is het buiten de tenten met de optredens ook minstens zo leuk.
Wat me wel opviel is dat het middenterrein met de terrassen steeds meer de nadruk lijkt te krijgen. Andere jaren had je (toen wij er waren) meer promotie van de sketches buiten de tenten. Dat vond ik dit jaar veel minder. Nu leek het af en toe of je tussen alle terrassen door nog even een toneel of sketch kon bijwonen.

Hopelijk wordt het dus niet langzaamaan steeds commerciëler en blijft de Parade haar ongedwongen en creatieve sfeer houden.
Dat is mij ook opgevallen. Ik weet niet hoe het in de andere steden was en of het met het tijdstip van de dag te maken heeft. Ik ben 's avonds naar de Parade geweest. Het kan ook zijn dat men dan juist wat meer een terrasje pakt dan overdag. Hoe is dat in bijv. Amsterdam of Rotterdam.
Jaren geleden ben ik er in Rotterdam. Ik geloof 1 of 2 terrasjes. Maar toen was het sowieso nog wat kleinschaliger.
Met citaat reageren
Oud 27 december 2008, 09:04
Dolf
Gast

Standaard Re: De Parade

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Connie Bekijk bericht
Dat is mij ook opgevallen. Ik weet niet hoe het in de andere steden was en of het met het tijdstip van de dag te maken heeft. Ik ben 's avonds naar de Parade geweest. Het kan ook zijn dat men dan juist wat meer een terrasje pakt dan overdag. Hoe is dat in bijv. Amsterdam of Rotterdam.
Jaren geleden ben ik er in Rotterdam. Ik geloof 1 of 2 terrasjes. Maar toen was het sowieso nog wat kleinschaliger.
Ik ben ook een paar jaar geleden in Rotterdam geweest (volgens mij was dat in 2002 of 2003). Dat had wat ik me ervan herinner 2 terrasjes en verder veel promotie van de voorstellingen die daar komen zouden.

Er waren toen volgens mij ook open voorstellingen. En je kon sommige voorstellingen vanaf het pad volgen of op een tribune gaan zitten. Je liep naar binnen als het je aansprak en liet je verrassen. Dat had nog dat minder gereguleerde. In Utrecht was het in een tent of ommuurt. Hopelijk verliezen ze dat sfeertje uit het begin niet teveel uit het oog !!
Met citaat reageren
Oud 3 januari 2009, 13:24
Nico
Gast

Standaard Re: Het festival van 2008

Zwarte Cross festival was top. Beetje actie en goeie bands. Denk er hard aan om volgend jaar weer te gaan!
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:38.

Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.7.3
Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.1